2011-02-12
 12:00:00

Dag 2- min bästavän

En som allt gör en glad som man aldrig har tråkigt med hon är bäst! ♥
.
.
dag 1- bästa dagen i ditt liv!
dag 2- min bästavän/bästavänner
dag 3- vad finns i min väska
dag 4- en nytagen bild
dag 5- fyra bilder som gör mig glad
dag 6- min favorit låt
dag 7- två saker jag vill ha 
dag 8- ett minne jag har
dag 9- en person som betyder mycket för mig
dag 10- tre saker som finns i mitt rum
dag 11- Mitt favorit djur 
dag 12- någon jag saknar
dag 13- två saker jag längtar efter
dag 14- vad jag hade på mig idag
dag 15- två saker jag inte skulle klara mig utan
dag 16- en bild som är från när jag var liten
dag 17- min favorit film när jag var liten
dag 18- min favorit mat
dag 19- min favorit frukt
dag 20- tio saker jag gillar att göra
dag 21- mina favorit dagar på året
dag 22- min favorit film
dag 23- vad jag vill bli när jag blir stor
dag 24- min idol
dag 25- mitt bästa skämt
dag 26- vad jag avskyr mest
dag 27- min dag
dag 28- mina syskon
dag 29- min familj
dag 30- en sak jag gör varje dag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: